چرا کیف پارچه ای را انتخاب کنیم؟

Sunday، ۲۵ Shahrivar ۱۴۰۳

به اطراف خود نگاه کنید و سعی کنید تمام اشیاء پلاستیکی موجود در نزدیکی خود را فهرست کنید.لیست بسیار طولانی خواهد بود و احتمالاً بیش از یک صفحه را اشغال می کند!

این به این دلیل است که ما توسط اجسام پلاستیکی احاطه شده ایم، به خصوص اشیاء پلاستیکی یکبار مصرف. از کیسه های حمل و نقل گرفته تا میله های پلاستیکی هدفون، بسته بندی بسته ها تا ظروف نوشیدنی، در سراسر جهان تقریباً یک میلیون پلاستیک یکبار مصرف در هر دقیقه و 5 تریلیون کیسه پلاستیکی در سال استفاده می کنیم. این کیسه های پلاستیکی منبع بسیار خوبی برای سوء استفاده از محیط زیست، سلامت و سبک زندگی ما هستند.

بیش از این اعداد، این واقعیت که تا سال 2021 تنها 24 درصد از جمعیت هزاره جهانی در زندگی دوستدار محیط زیست شرکت می کنند، شگفت آور است! تغییر به زندگی دوستدار محیط زیست آسان است و می توان با برداشتن گام های کوچک مانند انتخاب یک کیسه قابل استفاده مجدد به جای کیسه های پلاستیکی برای خرید مواد غذایی خود، آن را شروع کرد. کیسه‌های سازگار با محیط زیست که از پنبه ساخته شده‌اند به شما کمک می‌کنند تا با خرید هر کالایی که خریداری می‌کنید، کیسه‌های پلاستیکی یا یکبار مصرف نخواهید، و در نتیجه باعث کاهش زباله‌های پلاستیکی و افزایش حفاظت از سیاره می‌شود.

چرا پنبه را انتخاب کنید؟

وقتی در مورد فیبر تنفسی صحبت می کنیم که ماندگاری طولانی دارد و سازگار با محیط زیست است، همه به پنبه فکر می کنند. و این اشتباه نیست. پنبه یکی از الیاف تنفسی و راحت است که توانایی جذب رطوبت را دارد و باعث گردش هوا می شود و برای لباس و همچنین لوازم جانبی مانند کیف مناسب است. این یک الیاف طبیعی غیر سمی و ضد حساسیت است، میکروپلاستیک یا هیچ عنصر آلاینده دیگری را در حین شستشو از بین نمی برد، بنابراین حتی برای آب نیز ایمن تر است. علاوه بر این، زمانی که پنبه به طور مسئولانه مصرف می شود و سپس بازیافت می شود، پایداری اقلام پنبه ای بیشتر افزایش می یابد.

یکی از ستوده ترین ویژگی های اقلام نخی که باعث می شود مردم و حتی بسیاری از کسب و کارها به عنوان محصولات تبلیغاتی آن ها را بپذیرند، قابلیت سفارشی سازی آن ها است. یک تکه پارچه پنبه ای را می توان به راحتی به هر شکلی که لازم است سفارشی کرد و حتی در طرح های دلخواه رنگ و چاپ کرد و استفاده از آن را برای مشاغل به عنوان کیف های تبلیغاتی آسان می کند. آیکون‌های مد از کیف‌های نخی به‌عنوان کیف‌های روزانه استفاده می‌کنند.

نقش یک کیسه نخی دوستدار محیط زیست در محیط و مد:

آیا می دانید یک کیسه قابل استفاده مجدد برابر با 22000 کیسه پلاستیکی یکبار مصرف در طول عمر یک نفر است؟ و یکی از پر استفاده ترین کیسه های قابل استفاده مجدد، کیسه های نخی یا کیسه های پارچه ای است که راحتی کیسه های پلاستیکی و کاغذی را برآورده می کند و آزمون تجدید پذیری و زیست تخریب پذیری را سپری می کند. کیسه های پنبه ای ساخته شده از الیاف پنبه طبیعی می توانند چندین بار تا پایان عمر مفید خود استفاده شوند. این کیسه ها محکم، بادوام و قابل شستشو هستند که دارای استحکام کششی بالایی هستند و برای حمل بارهای سنگین و مقاومت در برابر سایش و پارگی برای مدت زمان قابل توجهی مناسب هستند. کیسه های پنبه ای کیسه های زیست تخریب پذیری هستند که با گذشت زمان از بین می روند و کمترین اثرات زیست محیطی را برجای می گذارند.

کیف‌های پنبه‌ای نیز ثابت می‌کنند که یک اکسسوری استایل عالی هستند. از ترویج مد پایدار و تقویت مد سازگار با محیط زیست گرفته تا تکمیل مد هر نسل با تطبیق پذیری آنها، کیف های نخی بخشی جدایی ناپذیر از صنعت مد هستند.

کیف های نخی و ترکیبی عالی در بازار:

دوام کیف پنبه ای یکی از قابل تحسین ترین عوامل ماندگاری کیف پنبه ای است. طول عمر طولانی و بدنه مستحکم در نهایت به کیسه های نخی اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری جایگزین چندین کیسه پلاستیکی شوند. علاوه بر این، منبعی با طول عمر بیشتر که به حداقل منابع دیگر برای تولید و حمل و نقل نیاز دارد، هزینه های کوچک روزانه شما برای تهیه کیسه های پلاستیکی و کاغذی را کاهش می دهد و به کاهش زباله های دفن زباله کمک می کند. تمیز کردن کیسه های نخی بسیار آسان است، زیرا باید آنها را با دست یا ماشین بشویید. برای مدت طولانی همچنان جدید به نظر می رسد و به دوام کیف می افزاید. و خاصیت تجزیه زیستی آسان آنها بازیافت آنها را آسان می کند.

دانستنی های کیسه های نخی:

جهان به سمت زندگی پایدار کار می کند استفاده مجدد و بازیافت،رکن زندگی پایدار هستند. برای کاهش تأثیر خود بر محل های دفن زباله، مهم است که این قوانین را آگاهانه دنبال کنیم که به کاهش مقدار زباله از زندگی ما کمک می کند، راه هایی برای استفاده چندباره از چیزها پیدا کرده و اشیاء زباله را به اشیاء مفید جدید تبدیل می کند کیسه های نخی یکپارچه تراز می شوند.

هنگام خرید یک کیسه نخی، ممکن است آن را گرانتر از کیسه های پلاستیکی یا کاغذی بیابید. اما یک کیسه پنبه ای شما می تواند تقریباً 3 سال از عمر شما را کاهش دهد و به کاهش هزینه های کیسه های پلاستیکی و کاهش پلاستیک از محیط کمک زیادی می کند.

استفاده مجدد

می دانید که عمر متوسط ​​یک کیسه پلاستیکی یکبار مصرف 12 دقیقه است در حالی که عمر کیسه های نخی در صورت نگهداری صحیح سه سال است. بنابراین طول عمر همراه با استحکام کیف‌های نخی باعث می‌شود که در کلاس بهترین آنها برای استفاده مجدد در مدت طولانی باشد.

بازیافت

پنبه یک الیاف طبیعی است و به راحتی تجزیه می شود. چه یک کیسه پنبه ای به خودی خود تجزیه شود یا به صورت دستی کمپوست شود، به بازیافت زباله های آلی کمک می کند. علاوه بر این، کیسه‌های پنبه‌ای نه تنها به زمین بازیافت می‌شوند، بلکه برای ساخت کیسه‌های پنبه‌ای جدید نیز بازیافت می‌شوند و در نتیجه ضایعات، استفاده مجدد از مواد و حفظ منابع را کاهش می‌دهند.

استفاده از کیسه های نخی قابل استفاده مجدد: نه فقط یک انتخاب بلکه یک مسئولیت

تولید اخلاقی یک کیسه پنبه ای تضمین می کند که هر فرآیند بدون ایجاد مزاحمت برای محیط زیست انجام می شود. این اطمینان حاصل می کند که یک کیسه پنبه ای با کیفیت بالا و بادوام تولید می شود که به طول عمر کیف کمک می کند و از این رو تعویض مکرر کیسه را کاهش می دهد و از مصرف مسئولانه حمایت می کند. و وقتی از کیسه های پلاستیکی به کیسه های پنبه ای تغییر می کنید، از آلودگی به زندگی آگاهانه از محیط زیست تغییر می کنید. یک تغییر کوچک شما به نماد تغییر از انتخاب‌های معمولی به انتخاب‌های پایدار تبدیل می‌شود، زیرا اکنون این فقط یک انتخاب نیست، بلکه این وظیفه ماست که از یک سبک زندگی سازگار با محیط زیست و پایدار پیروی کنیم.

طیف وسیعی از کیف های نخی ما را که مکمل هر ظاهر شیک و مد روز شما برای نیازهای روزانه شما می باشند درhttps://greenbags.ir/ ببینید.